Heldagsåpent på AKS

AKS-figurer-i-skogen-rosa

Fredag 22.mai har skolen stengt. Denne dagen har AKS åpent for elever med heldagsplassering. Dersom ditt barn skal på AKS denne dagen må barnet meldes på senest fredag 15.mai. Du kan melde ditt barn på ved å sende mail eller sms til baseleder.

Denne dagen er det litt andre åpningstider på AKS:  AKS-dagen for 1. og 3.trinn er fra 8:00-16:00. AKS-dagen for 2. og 4.trinn er fra 8:30-16:30. Oppmøte for alle trinn er på Dælenenga. Det er viktig at alle barn leveres til riktig oppstart-tidspunkt. Det er ikke mulig å levere barnet senere på dagen. Henting foregår på samme måte som til nå.  Alle foresatte må gi baseleder beskjed om når de skal hente sitt barn eller når barnet skal sendes.

Skolen har bærekraftig utvikling som periodetema. 22.mai har AKS fokus på dette temaet. Vi tilrettelegger for lek og læring rundt planting, resirkulering og gjenbruk.

Programmet finner du her: Program fredag 22.mai

Vi håper at alle har det bra og gleder oss til en fin dag! Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt.

Hilsen alle oss på AKS!