Matfest

mat

Barna på 4. trinn deltar med stor iver i matlagingen til alle barna på AKS to ganger i uken. Samtidig lærer vi om hvor grønnsakene vokser, hva de heter og hvordan de smaker. Vi skriver og tegner ingredienser og oppskrifter. Vi øver oss på å kutte med kniv og vi lærer å være oppmerksomme mens vi gjør dette.

Alle synes det er gøy å få være med og lage sunn og god mat, og mange har fått nye smaksopplevelser. Nå har tiden kommet for at foresatte skal få en smaksprøve på hva vi lager. I den anledning inviterer vi til MATFEST, FREDAG 18. januar fra 15.00-16.30. Vi serverer smaksprøver og har mataktiviteter for store og små.

Vel møtt til en matglad stund på AKS.

Aktivitetstilbudet vinteren 2019

Ukeplanene for de ulike trinnene for vinterperioden er nå klare. Perioden varer fram til påsken. En oversikt over alle aktivitetene er sendt ut til alle foresatte via mail. Du finner dem også her:

Ukeplan 1.trinn

Ukeplan 2.trinn