Skileik på Ola Narr

1948 startet Skiforeningen sin første skiskole på Ola Narr ved Tøyen. Dette året var det ca. 700 barn og unge som deltok daglig i aktivitetene, som varte over flere måneder gjennom vinteren.

70-år etter første skiskole ønsker Skiforeningen og OBOS igjen å tilby gratis skileik på Ola Narr. Takket være Oslo kommunes satsning på å snølegge byens parker i 2018 vil det være snø på dette historiske skiområdet, og vi ønsker å sørge for yrende liv og gode skiopplevelser i jubileumsåret 2018.

Tid: kl. 10.00-13.00

Sted: Ola Narr

Dato: Søndag 14. januar, 21. januar, 28. januar og 4. februar samt i skolenes vinterferie 19.-23. februar.

Oppmøte: Enten på Ola Narr kl. 10.00 eller kl. 9.30 på Dragen fritidsklubb (Slurpen, Lakkegata 79)

Skiforeningens dyktige instruktører sørger for morsomme aktiviteter og kyndig skiopplæring. Det vil også være gratis utlån av ski til de som ikke har eget utstyr.

Arrangørene vil gjerne ha en liten oversikt over hvor mange som kommer så det er fint om dere sender en e-post til  Tim på Dragen  om dere har lyst til å være med en eller flere av dagene.