OPPDATERING KL. 12.00: Skolen er stengt i dag mandag 23.11.2015

OPDATERING 23.11.15 kl. 12.00

Politiet sier at trusselen er fremsatt av samme bruker som sist. De tro med stor sannsynlighet at kommunikasjonen har foregått mellom barn og at ingen voksne står bak trusselen. Dette jobber fortsatt politiet med. Felles informasjon vil bli gitt foresatte ila dagen. Hjemmesiden holdes jevnlig oppdatert.

AKS: De som ønsker å hente barna når skoledagen er slutt gjør dette på Dælenenga når klassene er tilbake 13.00. AKS har tatt i bruk ulike lokaler i nærområdet hvor de som skal være på AKS skal være resten av dagen. Foresatte vil få sms/telefon om hvor barnet befinner seg. Foresatte kan også kontakte de ulike basene for informasjon:

1. trinn: 90 89 82 74

2. trinn: 97 96 13 87

3. - 4. trinn: 93 89 04 80

OPPDATERING 23.11.15 kl. 10.30

Det møtte ca halvparten av elevene på Dælenenga kl. 8.30. Alle elevene ble møtt av de voksne på skolen på Dælenenga og tatt med til andre skoler eller andre lokaler i nærområdet. Skolerelaterte aktiviteter er nå i gang på alle trinn.

23.11.15 kl 7.45

Skolen har mottatt nye trusler på Instagram. Det dreier seg ikke om en bombetrussel, men UDE har besluttet at skolen holdes stengt i dag som følge av trusselen. Elevene vil bli møtt på skolen av personale og elevene vil bli tatt med til andre skoler hvor de vil få undervisning som normalt.

Det kan bli uteskole for alle så husk varme klær, mat og drikke. Elevene vil også være mye ute på AKS. Skoledagen vil vare til 13.00.

Det er til stede voksne som tar i mot elevene som skulle vært på morgenåpningen, og AKS har base på Dælenega som sist. Vi oppfordrer de som kan om å hente barna sine tidligere.

Arve Rønning vil være i skolens nærområdet, og ved spørsmål kan han nås på tlf 92 46 60 42

Det kommer mer informasjon ila dagen,