Sommerferien på AKS

Sommer

Da nærmer det seg skoleslutt. Siste skoledag er 19 juni, men AKS har heldagsåpent ut juni. 22. til 30 juni organiserer vi blant annet Magiskole, båtbyggerkurs og kunstneriske dager. Vi har fremdeles et hensyn knyttet til smittevern og organiseres oss på samme måte som til nå. Om du ønsker at ditt barn skal være på AKS må barnet meldes på innen tirsdag 16.juni. Vi minner på om at AKS er åpent på mandager og onsdager for elever med halv plass.

AKS er åpent fra kl 8:00 til 16:00 for 1. og 3.trinn, og fra 8:30 til 16:30 for 2. og 4.trinn. Oppmøte er på Dælenenga. Det er viktig at alle barn leveres til oppstart og det er dessverre ikke mulig å levere senere på dagen. Alle foresatte må sende sms til baseleder på sitt trinn med info om når barnet blir hentet. Henting er som vanlig foran hovedinngangen til skolen for 1. og 2.trinn, og på baksiden av skolen for 3. og 4.trinn.

Programmet for ferien finner du her:

Tusen takk for et fint år. Vi ønsker alle en fin sommerferie og gleder oss til oppstart til høsten.

Hilsen alle oss på AKS