Praktisk informasjon

AKS åpningstid: Hver dag fra kl.07.30-17.00. Kun stengt på helligdager og i hele juli.

Oppstartsdager: 1.august, 5. august og 12.august. Oppstartsmøter disse dagene kl.10.00

Oppmøtetid: Fra kl.07.30 – 09.30 på oppstartsdagene

Oppmøtested: Ved hovedinngangen

klærDet er viktig at dere har med klær til barna som tilpasset været. Elevene får egne garderobeplasser i 1.klassegangen ved skolestart, men fram til da har vi knagger nede hos oss hvor barna kan henge tingene sine. Vi er mye ute, så riktig tøy er veldig viktig for å skape gode uteopplevelser. Husk skiftetøy!

Alle elever må ha med seg en matpakke i sommerukene og ved skolestart. Alle elever vil få utdelt egen matboks fra AKS som de får servert et måltid i på AKS.

AKS har planleggingsdager og holder stengt torsdag 15.august og fredag 16.august. Første skoledag er mandag 19.august.