Praktisk informasjon

AKS åpningstid: Hver dag fra kl.07.30-17.00. Kun stengt på helligdager og i hele juli.

Oppstartsdager: 1.august, 7. august og 14.august. Oppstartsmøter disse dagene kl.10.00

Oppmøtetid: Fra kl.07.30 – 09.30 på oppstartsdagene

Oppmøtested: Ved hovedinngangen

klærDet er viktig at dere har med klær til barna som tilpasset været. Når vi har sommeråpent for 1.klasse er det dessverre litt dårlig plass til oppbevaring av klær, spesielt den siste uka før skolestart. Elevene får egne garderobeplasser i 1.klassegangen ved skolestart, men fram til da har vi knagger nede hos oss hvor barna kan henge tingene sine. Derfor må dere dessverre belage dere på å bære klær fram og tilbake hver dag denne perioden. Vi er mye ute, så riktig tøy er veldig viktig for å skape gode uteopplevelser. Husk skiftetøy!

Alle elever må ha med seg en matpakke i sommerukene og ved skolestart. Alle elever vil få utdelt egen matboks fra AKS som de får servert et måltid i på AKS.