Valgdagen 13.09

Leselyst

Valgdagen 13.09.21

Mandag 13.september er det valgdag. Da er skolen stengt og AKS har heldagsåpent fra kl 7:30 til 17:00. Det er viktig at alle elever som skal være på AKS meldes på innen fristen tirsdag 7.9.2021. Programmet for de ulike trinnene er sendt til alle foresatte på mail. Dere finner dem også her:

1.trinn

2.trinn

3.trinn

4.trinn

På valgdagen er det levering hver hele og halve time mellom 7:30 og 10:00. Elever på 1.trinn leveres foran hovedinngangen C til skolen. Elever på 2.trinn leveres ved treet ved ballbingen. Elever på 3.trinn og 4.trinn leveres i vennskapsparken.

Det er viktig at alle foresatte sender sms til sin base med tid for henting før kl 10.00. Alle elever hentes på samme sted som de leveres. Alle barn må ha to matpakker, kle seg etter været og ha et sett med skift.

Vi gleder oss til hel dag med AKS!