AKS i vinterferien

I vinterferien, uke 8, er det mye artig og lærerikt som skjer på AKS.

Fra 20. til 24. februar er det vinterferie og Grünerløkka AKS er åpent fra kl 7.30 til kl 17.00. Det er også planlagt flere spennende aktiviteter utenom det vanlige. Blant annet blir det sjakkturnering her på skolen, innebandyturnering på Tegleverket skole og turer i skog og mark samt til Eventyrfabrikken. Fredag blir det tilbake-til-80-tallet diskotek og alle dager tilbys det læringsstøttende aktiviter.

Er det noe du lurer på kan du bare ta kontakt med kontoret på telefon 952 86 975 eller aktuelle basetelefoner.

Ellers skal korridorene i 1. etasje bones så disse blir utilgjengelige i ferien. Vi vil derfor bruke 2. etasje for klær og sekker. 1. trinn har gangen for 3. trinn, mens 2. trinn har gangen for 4. trinn. Alle møter på Kråkereiret, men utifra behov kan 1. og 2. trinnsbasen flyttes til bessa (skolekjøkkenet) på skolen."

program for vinterferien 2017