Julen på AKS

Vinter

Onsdag 12. desember kl. 17.00 avholdes vårt tradisjonelle juleshow. For første gang inntar vi Cosmopolite Scene og vi gleder oss stort! Alle som ønsker å se showet er hjertelig velkomne, og alle foresatte med elever som skal fremføre noe vil få beskjed om dette via sms. Dørene åpner 16:30 og vi regner med å være ferdige til kl 18.30.

Siste skoledag før ferien er i år 20. desember, det vil si at Aktivitetsskolen holder heldagsåpent fredag 21. desember. Vi følger ordinære åpningstider fra 07.30-17.00. I romjulen holder vi åpent onsdag 26. desember og torsdag 27. desember. Onsdag 2. januar har aktivitetsskolen stengt grunnet planleggingsdag. Første skole- og AKS-dag i 2019 vil derfor være torsdag 3. januar.

Programmet for juleferien sendes ut til alle foresatte og legges ut på skolens nettside innen neste uke.