Sommeråpent på AKS

Vår

Sommerferien er rett rundt hjørnet. Siste skoledag er 21.juni og vi håper at alle har hatt en fantastisk og fint år. AKS er åpent ut juni og holder stengt hele juli. I juni er 1. og 2.trinn som vanlig på bessa og 3. og 4.trinn holder til på Kråkereiret.

Aktivitetsskolen åpner igjen torsdag 1.august etter sommerferien. I løpet av ukene fram til skolestart får vi rundt 80 nye førsteklassinger som vi gleder oss til å bli kjent med! 1.trinn skal være på skolekjøkkenet i underetasjen på skolen disse ukene. Her vil de få tid til å bli kjent med hverandre, mens 2-4 trinn er på Kråkereiret. For mer informasjon om mottaket se under fanen Aktivitetsskolen – 1.trinn 2019/20.

Programmet for sommerferien finner dere også her:

Juni:

August:

Vi minner om at AKS har planleggingsdag og holder stengt 16.08.2019. Åpningstidene i sommerferien er fra 7.30 - 17.00. Vi ønsker alle en nydelig sommer!

Hilsen alle oss på AKS